Оплата і доставка

Способи оплати

WayForPay
Оплата на картку Visa, MasterCard, Maestro
Оплата кур'єрові по м. Вінниця
Післяплата

Способи доставки

Самовивіз
ВІННИЦЯ, ЮЩЕНКА 35
Безкоштовно
Сьогодні з 12:30 до 15:30
Нова Пошта
100 ₴, Безкоштовно від 5 000 ₴
Відправлять завтра
Доставлять за 1–3 дні
Адресна доставка або доставка до відділення

Регіони доставки

Україна (по всіх регіонах)

Умови повернення та обміну

Повернення товару безкоштовно протягом 14 днів

Умови повернення товару належної якості

Протягом 14 днів з моменту передачі покупцю товару, товар підлягає поверненню або обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є докази придбання в нашому магазині.

Товар належної якості можна повернути або обміняти на товар інших розмірів, форм, габариту, забарвлення або комплектації, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.

Повернення виконується за рахунок покупця.

Умови повернення товару неналежної якості

Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії.

Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:

- надані фото товару, де чітко видно дефект;

- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;

- цілісність комплекту не порушено.

Способи повернення товару

Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину за номером телефону +380 (98) 206-22-06, щоб отримати інформацію про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки – за домовленістю з продавцем.

Умови повернення коштів

Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:

При оплаті товару платіжною банківською карткою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.

При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату.

При оплаті товару банківським переказом або іншим способом, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.

Кошти будуть відправлені на рахунок покупця протягом 7 банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.

Умови гарантії

Гарантія якості виробів поширюється на:
- виробничі дефекти;
- фурнітуру (немеханічні поломки, які виникли не з вини покупця);

Гарантія якості виробів не поширюється на:
- абразивне зношування;
- вплив екстремальних температур, розчинників, кислот та лугів;
- неправильне зберігання;
- недбалу експлуатацію та догляд;
- перевищення гранично допустимого навантаження;
- застосування виробу не за призначенням;
- шкоду, завдану третіми особами — наприклад, перевізниками.

Датою початку гарантії є дата вказана у товарно-транспортній накладній, яку перевізник надає споживачу в момент отримання ним відправлення. Обов'язково зберігайте чек або товарно-транспортну накладну протягом гарантійного терміну.

Важливо: гарантія припиняє дію, якщо клієнт вносив зміни в конструкцію виробу або проводив ремонт самостійно.

Якщо ви виявили дефект, потрібно сфотографувати товар так, щоб видно було дефекти та надіслати фото на e-mail, вказавши номер замовлення. Вам зателефонує представник магазину. За вашим вибором здійснюється обмін товару на аналогічний або повернення коштів.